გაკვეთილის მთავარი თემა
|
ყველა წყალი სასმელად არ გამოდგება
|
საგანი/პედაგოგი
|
ბუნება/ნინელი მდინარაძე
|
სწავლების საფეხური/კლასი
|
დაწყებითი საფეხური/
V
კლასი
|
მოსწავლეთა პროფილი
|
20 მოსწავლე/ განსაკუთრებული
საჭიროებების მქონე მოსწავლეები
არ არიან
|
გაკვეთილის მნიშვნელობა/აქტუალობა
|
·
განავითაროს მოსწავლეებში დამოუკიდებელი მუშაობის უნარი
|
გაკვეთილის მიზანი და მისაღწევი შედეგები
|
·
სასმელად გამოსადეგი წყლის გაცნობა ცდის ჩატარება და
მის საფუძველზე დასკვნის
გაკეთება;
·
მიღბული ცოდნის პრაქტიკაში
გამოყენება
ბუნ. V.10 მოსწავლეს შუძლიაბუნებაში უსაფრთხო ქცევის წესების დაცვა
შედეგი თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე
განარჩევს სასმელად ვარგის წყალს ბუნებაში.
|
წინარე ცოდნა
|
·
მოსწავლეს წარმოდგენა აქვს სუფთა და დაბინძურებულ წყალზე.
|
შეფასების საგანი და პროცედურები
|
წინასწარ შედგენილი შეფასების სქემის
მიხედვით
|
გამოყენებული სასწავლო მასალა და ტექნიკური რესურსები
|
კომპიუტერი, ელექტრონული პრეზენტაცია, პროექტორი, სახელმძღვანელო, ცდისთვის საჭირო ნივთები (წყალი, კალიუმის პერმანგანატი,
ქილები)
|
გაკვეთილის მსვლელობა და მენეჯმენტი
|
გაკვეთილის A ფაზა-გამოწვევა
არსებული ცოდნის გამეორება და გამოწვევა (5 წუთი)
აქტივობა 1-პროექტორის დახმარებით ვაჩვენებ წყლებს (ნაკადული, ჩანჩქერი, მდინარე, ტბა, ზღვა, ოკეანე)
მოსწავლეებს ვუსვამ კითხვებს
ა) ლაშქრობისას რომელს გამოიყენებთ
სასმელად?
ბ) როგორ დაადგენთ ვარგისია
თუ არა წყალი
სასმელად?
გაკვეთილის B ფაზა-ცოდნის კონსტრუირება
აქტივობა 2 ტექსტზე მუშაობა
(15 წუთი)
სახელმძღვანელოს ტექსტზე მუშაობა
ვყოფ კლასს ორ ჯგუფად
პირველს ვავალებ წაიკითხონ პირველი აბზაცი, ხოლო მეორეს
მეორე - აბზაცი და გასცენ
პასუხი კითხვაზე
-რა გზები არსებობს
წყლის სისუფთავის დასადგენად.
აქტივობა 3 ცდის ჩატარება (5
წუთი)
კლასის დაყოფა ორ ჯგუფად
,წყლის სისუფთავის დადგენა ცდის მიხედვით
და დაკვირვება
1
ჯგუფი- ონკანის სუფთა წყალზე დაკვირვება
2
ჯგუფი-გუბურის
წყალზე დაკვირვება
გაკვეთილის C ფაზა-რეფლექსია
აქტივობა 4 - 13 წთ
ჯგუფები დავალების შესრულების შემდეგ ახდენენ აზრთა გაზიარებას.
კიდევ ერთხელ შეამოწმებენ ცდის შედეგებს
დაკვირვების საფუძველზე.
პრეზენტაცია - ქილებზე დაკვირვება (3 წთ)
შეფასება 3 წთ
თვითშეფასება 1 წთ
საშინაო დავალების მიცემა 1 წთ
|
გაკვეთილის გეგმა
Подписаться на:
Сообщения (Atom)
Комментариев нет:
Отправить комментарий